понеделник, 14 април 2014 г.

Малкото голямо момиче :)

Дамяна.
На две и малко.
Голямо малко човече.

Очевидно в последно време двугодишните ми модели предизвикват у мен множество взаимоизключващи се емоции.
Този път бях изумена от самостоятелността на един крехък представител на двугодишните.
Това малко девойче притежава сериозността и съсредоточеността присъщи на възрастен човек.
Няма да се впускам в обяснения относnо дългите и съвършено правилни изречения, които и помагат да се изразява в ежедневието. Това нямаше как да снимам...

Разбрахме се за среща при Бети :)
Бети живее в Конната База при Борисовата Година.
С радост се измъквам от студиото да поснимаме навън след дългата зима...
Но за нито момент дори и през ум не ми мина, че ще имам възможност да снимам как Дамияна язди сама! На две!
Изключителната и любов към конете е разтапяща.



Сама решава, че ще ходи по чорапогащник в парка и, че ще прибере сама дрешката в раницата си, която носи сама като голяма.


Сама пие вода от бутилка.


Друго любимо същество на нашата малка героиня е Бaрки.


И какво като Барки не е чихуахуа, Дамяна го води за повод! Отново сама :) Е, вярно, когато Барки го позволи, но и това се брои :)






Чудя се какви ли още изумителни неща може да прави сама?
Колкото и време да имах с нея нямаше да ми стигне.

Справяш се чудесно голяма малка Дамяна!
Убедена съм, че само чудни неща те очакват в този живот, от който толкова бързо си разбрала как да черпиш с пълни шепи.

До нови срещи :)
Тонита

Още от мен - https://www.facebook.com/Momenti.ot.Tonita

Няма коментари:

Публикуване на коментар