вторник, 24 юни 2014 г.

„Смаш Кейк“ с Лазар



Ето го и Лазар, главният герой в първия ми успешно осъществен Смаш Кейк, ПО български „тортокляпаница“ или какъвто там превод можете да си измислите.
Това намирам за добро в английския език, от който все се опитвам да избягам и той все ме застига - елементарността...

Та, Лазар беше повече от въодушевен от възможността, която му се отдаде :)
А аз повече от развълнувана от възможността, която ми се отдаде на мен!
Има няколко неуспешни опита с малки сладурковци, които категорично отказваха да нацапат мини ръчичките си с вкусна торта...
Така, че можете да разберете с какво настървение го нащраках, докато стискаше в юмручета от сладкия син крем на вкусната френска селска торта, на която вече познавах вкуса :)

Това последното благодарение на мама Тодорка Терзиева, която е един изкусен сладкар, който ме изненада и за Коледа и за рождения ми ден с нейни вкусни и красиви творения.
Респект, Теди!

Спокойно можете да включите упражнението в списъка ви за начини на светкавично събуждане и подобряване на настроението на едно дете :)

Не гарантирам ефект, както по-горе споменах, но ако се получи емоцията  е една на милон!

ЛАЗАР = НЕОТРАЗИМ !

<3





































Благодаря на цялото красиво семейство, което тъй умело споделя лудостта ми :)

Тонита
Още от мен - https://www.facebook.com/Momenti.ot.Tonita

Няма коментари:

Публикуване на коментар