вторник, 21 април 2015 г.

Родолюбче Алекс от Благоевград

А ето и още едно родолюбче, този път от Благоевград.

Аз самата съм от Благоевград и както обичам да казвам – Никой не ме е питал къде да се родя, но и да ме бяха питали пак там щях да си избера :)

Същият този мой любим Благоевград, освен всичко друго, си има едно очарователно кътче, от което лъха толкова топлина и уют. Старият град - Вароша.
Хубавата Вароша ни предостави прекрасен декор за снимките с усмихнатия Алекс, който е на едва годинка и малко.
Смятам, че Алекс  се справи повече от чудесно с моделстването, и че ще има една Баба Юле и един дедо Сашо, които ще бъдат най-доволни от резултата :)

Носийката е дело на сръчната Нели от Носии за всеки, която препоръчвам горещо!

Мама Боби и тате Асен - мерси и на вас за предоставения модел :))))



























Още от мен - https://www.facebook.com/Momenti.ot.Tonita?ref=hl

Няма коментари:

Публикуване на коментар