понеделник, 10 август 2015 г.

Земен ангел К., може би?

Очаквах да ми доведат една красива К., но никак не бях подготвена за среща със същество от друга планета.

Имах информация, че носи 5 годишна и неподстригвана от рождението си коса, което ме наведе на мисълта, че срещата ни ще бъде специална.
Това създание надмина всичките ми очаквания.

К. приличаше на ангел, забравил или заинатил се да влезне в образа на човек от нашата реалност. Единствено белите крила и липсваха. А може би умело ги крие, не знам....
Нежна и ефирна, не подозираща за миг дори, че носи неземното в себе си, К. пърхаше като цветна пеперуда под залязващото юлско слънце.

Все още си живея със съмнението дали тя е от нашата земя...

Благодаря, мама И., че наминахте.
За мен беше не само удоволствие, а съвсем безцеремонно и без да поискам разрешение, дори, попих от неземното в нея :) !

















Ваша Тонита :)

Още от мен тук - https://www.facebook.com/Momenti.ot.Tonita

Няма коментари:

Публикуване на коментар