вторник, 1 април 2014 г.

Хубост "по" три


Най-обичам, когато в студиото се промъква едно хубаво дете, второ хубаво дете, трето хубаво дете и все братчета или сестрички :)

Такъв беше случаят с това чудно семейство, което ме посети преди около седмица
:)
Очаквах три девойки и посрещнах три девойки, ама какви!
Не бих могла дори да кажа „от хубава по-хубава“, защото в случая определено няма хубава, по-хубава или най-хубава.
Всяка от трите девойки носеше своята индивидуална красота и характер, като тричките се взаимодопълваха съставяйки един разкошен цветен букет.

Отново почувствах онова голямо нещо витаещо във въздуха около многодетните семейства, онази сплотеност, която всеки път противоречи на логиката ми относно неразбориите, които би следвало да бъдат присъщи на семейства с повече от едно дете...

Девойките бързо се адаптираха и с лекота ми раздаваха от чаровните си слънчеви усмивки.
Но стига съм бръщолевила, по-горе написаното се вижда и от самите снимки.
Заповядайте
:)
Рени:
 
Плами:
 
Ели:
Благодаря ви, красиви девойки, че тъй умело ми съдействахте дори за осъществяване на малко по-нестандартните ми хрумвания :)

А Ели накрая се умори и трябваше да я държим с краката нагоре за да присъства на снимките :)


С нетърпение чакам нова среща, красавици :)
Ваша Тонита :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар