вторник, 21 октомври 2014 г.

Банда бебета и една къснееща есен :)

Ето ме и мен, със сладурчетата и нашата борба за сезони :)

Зима чакахме, нямаше. Имаше, де, без сняг...
Пролетта едва я усетихме, ама тя така и така не ми е любима. Не съм страдала за нея.
Страдайки по мимолетното лято на 2014 живеех с надеждата за прекрасната ни есен, неизменно любим мой сезон.
Ами есента? Къде е? Предвиждат сняг за в други ден?!?

Хаха, сетих се за един виц.
Питат едно дете:
- Какъв сезон сме?
- Лято.
- Е, как лято? Вчера валя ли сняг?
- Валя?
- Е, тогава какво лято е това?
- Скапано лято.
:))))))

Та и ние така. Цялата 2014 година беше странна от към сезони.
Но който търси намира :)
С помощта на чудесно изпълнена есенна серия от детски дрешки, две-три сезонни тикви и няколко предали се и окапали листенца смятам, че се справихме добре :)

Малките бандюги трябваше да бъдат 10, в крайна сметка станаха 4, но настроението си беше като за голям купон.

Оставям ви със сладките им муцунки и с надеждата за една нова по-успешна поредица от сезони!





Мерси отново, на чудесните мами Хриси, Йоана, Гери и Веселина и на техните половинки, разбира се :)

Ваша,
Тонита
Още от мен - https://www.facebook.com/Momenti.ot.Tonita




Няма коментари:

Публикуване на коментар