петък, 23 януари 2015 г.

Ники Кънчев + училища Интелект + аз :)

Доста забавих да ви покажа снимки от този мой вълнуващ миналогодишен проект.

Лощата Изи, от Mingle Mangle Photo Jumble, която освен, че е лоша е и една неуморна и луда майка, един деен творец и един отличен "лайф стайл" фотограф,  взела, че ме препоръчала.
Мерси, мила Изи, за доверието!

Та, направила тя белята и ме похвалила пред ръководството на Езикови Училища Intellect.
Intellect имат практиката да се ангажират едногодишно с известни български лица, които да представят дейността им. Подновяват своят сайт, както и маркетинг стратегия си.

Тази година тяхно почетно лице е Ники Кънчев :)
Задача и име, което ме накараха да си глътна езичето и да ми се прииска да не бях познавала Изабел!
Мечка страх, мен не страх, какво пък...
Лошото е, че обикновено в подобни случаи работата е спешна... Имах няколко часа да представя стратегията и няколко часа да я осъществя :) В рамките на около 48 часа, разбира се :)

За моя радост Ваня Ананиева от Intellect е широко скроена личност, умееща да взима бързо решения, което от своя страна обяснява успехът на езиковите училища! Разбрахме се набързо и се гмурнахме в изпълнението на задачата.

Г-н Кънчев ми беше в изключителна помощ, също, с отзивчивостта, професионализма и професионалното си поведение. Което не е малко, когато не само аз съм притеснена, а трябва да предразположа десетина парализирани дечица, участващи в проекта, както и десетина също толкова упоени красиви управителки на различните клонове на Intellect.

Всъщност, да си призная, не боля чак толкова... :) Децата бяха най-сладки и лесни, разбира се :)
Всичко мина чудесно и резултатът е на лице :)

Заповядайте сайтът на Intellect, езикови училища, които препоръчвам горещо - http://www.intellect.bg/

А по-долу част от снимките :)

ПП: Не разбирам, защо блогът за пореден път изопачава перфекно белият фон на снимките...





























Още от мен - https://www.facebook.com/Momenti.ot.Tonita

Няма коментари:

Публикуване на коментар