четвъртък, 28 януари 2016 г.

Приятелство и чин – епизоди от 2015 :)

Две хиляди и петнадесет.
4 цифри, които ще помня с умиление. Тази 2015-та ми поднесе много изненади, огромно признание, сбъдна една моя голяма и дълго жадувана мечта, а и ми подари едно чудесно приятелство и един разкошен чин :)

Този пост се отнася по-конкретно за последните две :)

Приятелството.
Всички знаем как с времето приятелствата стават все по-редки, все по-трудни за „поддръжка” и все по-ценни. А нови приятелства от рода на „С какво те заслужих?” са си направи рядкост :)
Е, аз съм изключително щастлива да мога да си задавам този въпрос по повод на Теди, която се появи в живота ми, заедно с Якоб, Наско и Уини. Аз си знам защо...

А чинът? Чинът е едно производно на по-горното приятелство и една очарователна изненада!
Благодаря горещо и на „деди” за това, че не е отказал да бъде замесен в изненадата.

Заповядайте част от новото приятелството и направо целия чин - изненада :)

















Благодаря ти Теди!
Нека новата 2016-та бъде не по-малко вълнуваща за теб, както 2015-та беше за мен! Във всяко едно от по-горе изброените отношения, особено в едното...

Т. :)

Още от Тонита - https://www.facebook.com/Momenti.ot.Tonita

Няма коментари:

Публикуване на коментар